71

Куриерска фирма сюрпризира клиентите си неприятно

Куриерът „Лео експрес“ изненадващо спря да обслужва нови клиенти. Това се случи вчера след лаконично съобщение на сайта на компанията: „ Уважаеми клиенти, уведомяваме ви, че от 03.04.2023г. /понеделник/ "Лео Експрес" ЕООД преустановява приемане на пратки. Всички приети  пратки преди тази дата ще бъдат доставени до клиентите.“

Телефонна връзка с компанията  няма. На националния телефон клиентите, които имат пратки, приети миналата седмица, могат да проверяват докъде са стигнали, но връзка с оператор няма. Действа само автоматизираното меню. В момента, в който клиент поиска разговор със служител, връзката се разпада. 

„Марица“ изпрати по електронна поща до двамата регионални търговски мениджъри въпроси за новата ситуация, но отговори така и не дойдоха.

„Лео експрес“ ЕООД е създадено през 2003 година и разнася пратки на територията на страната. Има лиценз от Комисията за регулиране на съобщенията за извършване на неуниверсални пощенски услуги от същата година. Според корпоративната информация на сайта, куриерът предоставя услуги в над сто населени места, като има офиси в 42 града. Предлага и услугата пощенски парични преводи.

Дружеството е от малките играчи на пазара на куриерски услуги у нас. Основните са „Еконт“ и „Спиди“.

 

Коментари

Отговор на коментара написан от Премахни

Този сайт е защитен от reCAPTCHA и Google Политика за поверителност и Условия за ползване са приложени.

Публикувай
0 коментара

Анкета

Как и къде ще почивате през лятото?