Следвайте ни

Кауфланд подкрепя българските производители на плодове и зеленчуци

Над 80% от фермерите, с които компанията си партнира, са от Пловдив

viber icon

Над 4300 български продукта предлага веригата Кауфланд България, която от 15 години работи рамо до рамо с родните производители. Компанията си партнира със стопани и доставчици от 26 региона на страната и предлага местна продукция на земеделци и мандри, обозначени със сърце с текст "От нашия регион".

Стайко Тодоров-фирма „Траки“
снимка от Милен Кънев

Само за последните две години във веригата са продадени над 65 млн. килограма родни плодове и зеленчуци. А през пролетта и есента 80% от тях са български. От две години компанията сключва предварителни договори за изкупуване с производителите, което им дава спокойствие за реализацията на реколтата. През 2021 г. тези договори са с 30% повече от предходната и вече са 80. Качеството на продукцията е важно за потребителите и затова Кауфланд подпомага финансово и организационно производителите, за да се сертифицират по световния стандарт за добри земеделски практики GLOBAL G.A.P.

Фамилията на Ангел Димитров от село Ягодово
снимка от Добрин Кашавелов

86% от оборота на компанията се формира от родни доставчици, а над 60% от производителите, с които компанията работи, са български, като голяма част от тях растат с Кауфланд от самото начало. От 2006 г. до днес компанията работи с над 700 доставчици от пловдивския район. Над 80% от производителите на плодове и зеленчуци, с които компанията си партнира, са от Пловдив.  

Атанас и Елена Севови от село Катуница
снимка Добрин Кашавелов

През 2020 г. Кауфланд представи своята първа национална линия продукти от изцяло български производители. Продуктите "Брей!" са приготвени по изпитани народни рецепти и са с традиционен нашенски вкус. Произвеждат се от 27 родни производители от 15 региона в страната. Най-популярни са лютеницата, киселото мляко, бозата, корите за баница.

С ПЛОВДИВ В СЪРЦЕТО

Първият хипермаркет на Кауфланд в България е открит през 2006 г. в Пловдив и градът има емоционално значение за компанията – от тук са нейните корени. Веригата има пет хипермаркета в града и две бази в логистичния си център в с. Стряма, за което е инвестирала над 334 млн. лева. Екипът на Кауфланд в Пловдив и в региона надхвърля 1000 души.

Още от категорията

Виж всички

Коментари (0)

Коментари

Отговор на коментара написан от Премахни

Публикувай

Анкета

Кой е най-добрият вариант за страната след изборите?