Следвайте ни

Kaufland България представи собствената си марка прясно месо „Шеф Месар“ с гарантирано качество от TÜV Nord България

viber icon

Независимият институт за сертификация и на хранителни стоки проверява и контролира всички доставчици на марката и гарантира качеството, доставката и производството.

 

 

София, 28.08.2020 г. – Kaufland България представи собствената си марка прясно месо „Шеф Месар“ с гарантирано качество от TÜV Nord България. Независимият институт за сертификация и на хранителни стоки проверява и контролира всички доставчици на марката и гарантира качественото производство и спазването на всички законови мерки. Всички 18 продукта от асортимента на марката „Шеф Месар“ носят знака „Контролирано качество при производителя“ върху опаковката, което е резултат от успешно преминати многократни и задълбочени, отчасти и необявени проверки и лабораторни изследвания на продукцията от страна на сертифициращия орган.

 

„Клиентът изисква качество и е свикнал да го открива при нас. Собствената ни марка „Шеф Месар“ е поредното доказателство за това, че в Kaufland приемаме изключително отговорно очакванията на потребителите и работим последователно, за да осигуряваме доказано качествени продукти за българските домакинства всеки ден. И тъй като качеството при нас не е само на думи, се радваме, че продуктите от собствената ни марка преминаха успешно тестовете и на доказани независими експерти по качеството, каквито са партньорите ни от TÜV Nord България“, коментира Васил Василев, директор „Свежи храни“ в Kaufland България.

 

Васил Василев, директор „Свежи храни“ в Kaufland България

„Проверихме качеството на месото с марка „Шеф Месар“ по 4-степенна система. Тя включва изненадващи проверки на място при доставчиците на месо, лабораторни изследвания на взетите проби, внимателен мониторинг на правилното транспортиране на продукцията от доставчика до търговската мрежа и проверка чрез т.нар. „тайни клиенти“, които подбират продукти за тест от независими акредитирани лаборатории“, обясни Стоян Йотов, управител на института за сертификация и на хранителни стоки TÜV Nord България.

Васил Василев, директор „Свежи храни“ в Kaufland България и Стоян Йотов, управител на TUV Nord България

 

Стриктният качествен контрол на „Шеф Месар“ започва още при производителите. Kaufland България работи само с доставчици на месо, които притежават международно признати сертификати от групата GFSI за безопасност и качество на храни.*

Компанията налага и строги вътрешни процедури по контрол на качеството, които изискват допълнителен одит от независима експертна организация по съвкупност от критерии за безопасност, качество и стандарт на работа на производителя, зададени от търговската верига.

 

Преди продуктите да стигнат до хладилните витрини в хипермаркетите на веригата, Kaufland следи строго и за непрекъснатата хладилна верига на доставка, като съобразява температурния режим на всяка стъпка от логистиката на артикулите.

 

В допълнение качеството на продуктите от серията се проверява и от външната акредитирана българска лаборатория Глобалтест. На годишна база са планирани над 5000 лабораторни анализа, които изследват качеството и безопасността на продукта при неговото производство, транспорт, съхранение и предлагане.

 

Продуктовата серия на „Шеф Месар“ включва 18 продукта пилешко и телешко месо от изцяло български производители, както и прясно свинско месо от внимателно подбрани доставчици. За всички тях компанията си партнира с утвърдени български производители и доставчици в сектора у нас.

 

Един от тях е Гарантмес ЕООД, утвърден български производител на месо и месни продукти, който използва модерни производствени линии за обработка и пакетиране.

 

„Гарантираме качеството на месото с марка „Шеф Месар“, което произвеждаме за Kaufland България, като контролираме всички точки - от получаването на месните суровини, влагането им в продуктите, условията на труд и доставката до мрежата хипермаркети в цялата страна“, разказва Петя Чокоева, специалист по качеството в Гарантмес ЕООД.

 

За да стига максимално свежо до потребителя, месото на Kaufland с марка „Шеф месар“ се пакетира по съвременни опаковъчни технологии на място от производителите веднага след разфасоване, когато е най-прясно. Опакова се в защитна атмосфера, съобразена с конкретния продукт, за да могат свежестта, цветът и вкусовите му качества да се съхранят максимално дълго. Затова помагат съставките на контролираната среда в опаковата – добре пречистените кислород, въглероден диоксид и азот. Действието им върху продукта е различно – въглеродният диоксид например възпира развитието на микроорганизми в продукта, високото съдържание на кислород пък запазва свежестта и естествения цвят на месото, а азотът поддържа обема и добрия вид на изделието.

 

Специалната опаковка се запечатва херметически, което не позволява да бъде нарушена и предпазва продукта както от слепване или изсъхване, така и от външно замърсяване по пътя от производителя до клиента.

 

Повече за новата собствена марка прясно качествено месо „Шеф Месар“ можете да намерите тук.  

 

*GFSI е частна организация, която предоставя платформа за сътрудничество между водещи световни експерти по безопасност на храните от търговци на дребно, производители и компании, свързани с веригата за доставка на храни, международни организации, академични среди и държавни структури.

Тя включва стандартите IFS (International Food Standart), който е международно утвърден стандарт за безопасност на храни и BRC - Стандарт на британския консорциум на търговците на дребно BRC (British Retail Consortium)

 

За Kaufland България

 

Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от близо 1,6 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с

екип от над 6 000 служители. През 2019 г. компанията разполага с 60

хипермаркета в 34 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с инвестиции от над 1,4 млрд. лв.

Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото „Действията носят промяната“ се ангажира с различни социални и екологични дейности – от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.

 

Още от категорията

Виж всички

Коментари (0)

Коментари

Отговор на коментара написан от Премахни

Публикувай

Анкета

Подкрепяте ли предложението на ГЕРБ за Велико народно събрание и промени в конституцията?