Следвайте ни

Изследване на МЕТРО: Малкият бизнес предлага по-високо качество и обслужване според потребителите

- Изследване на МЕТРО, посветено на Деня на предприемача, показва, че 80% от потребителите биха желали да пазаруват от малки независими търговци - TESLA MODEL 3 ще спечели един от клиентите на МЕТРО по случай 20-годишнината на компанията

 

Изследване на МЕТРО сред 10 000 души на 10 от пазарите, на които компанията оперира, показва, че 80% от  потребителите  биха желали да има повече частни предприемачи от малкия бизнес, от които да пазаруват там, където живеят.  Според  52% от запитаните малкият бизнес предлага по-високо качество; 50% смятат, че независимият предприемач предлага по-добро обслужване, а 43% казват, че избират да пазаруват от малкия бизнес, за да подкрепят развитието му на местно ниво. Проучването се прави за 3-та поредна година по случай Деня на предприемача, който МЕТРО отбелязва на всеки втори вторник от октомври, за да изрази уважението си към своите над 24 милиона професионални клиенти от малкия бизнес по целия свят. През настоящата 2019 година празникът се отбелязва на 8 октомври. Проучването сред малкия бизнес показва, че въпреки клиентските предпочитания независимите предприемачи са изправени пред ред предизвикателства.

 

Измежду 1500 запитани независими предприемачи 44% споделят, че трудностите, с които се сблъскват, произтичат от икономическата ситуация в техните страни, 37% виждат по-малка сигурност за доходите си, а за 32% размерът на данъците остава най-голямо предизвикателство. Намирането на добри служители също остава сериозно предизвикателство - 44% от всички предприемачи трудно намират подходящ персонал за своя бизнес, а 59% не са убедени, че са намерили най-подходящите за бизнеса си служители. Въпреки че общата икономическа ситуация се различава в отделните страни, собствениците на фирми на всички пазари имат нещо общо помежду си: Успехът на техния бизнес зависи до голяма степен от намирането и обучението на подходящ персонал, както и включването на дигитални решения за ефективно оптимизиране на работните процеси в бизнеса. Въпреки трудностите, с които независимите предприемачи продължават да се сблъскват, 91% от запитаните казват, че не се страхуват да започнат своя бизнес отначало, ако им се наложи да направят това.

 

В България МЕТРО обслужва над 400 000 професионални клиенти - хотелиери, ресторантьори и малки търговци. В чест на Деня на предприемача, 8 октомври, МЕТРО България кани всички желаещи да се възползват от хилядите оферти на малки търговци и локални бизнеси, които компанията промотира в специалния уебсайт - www.own-business-day.com/bg-bg КАРЕ TESLA MODEL 3 ще спечели един от клиентите на МЕТРО България В чест на своя 20-годишнина МЕТРО дава шанс на своите клиенти да спечелят TESLA MODEL 3. Голямата годишна награда по случай 20-ия юбилей на компанията е вече изложена в МЕТРО София. 

Анкета

За какво бъдеще на Пловдив трябва да работи новият кмет?