71

Изгодни цени и комфортно пазаруване в обновения T MARKET в "Тракия"

Свежи плодове и зеленчуци, хлебен бар и топла витрина радват клиентите на магазина

С атрактивни цени и изобилие от стоки обновеният T MARKET на ул. „Шипка“ №6 в ЖР „Тракия“ отвори врати през уикенда. Това е най-големият обект на търговската верига и гарантира изгодно и комфортно пазаруване.

Огромна секция със свежи плодове и зеленчуци, хлебен бар с всякакви тестени вкусотии и машина за рязане на хляб, топла витрина с голямо разнообразие от готвени ястия и каси за самообслужване са само част от удобствата, на които клиентите ще се радват. „Обновихме магазина и добавихме нов асортимент, за да се чувствате по-добре по време на пазаруването. Надявам се това да е наш общ празник . за нас и за вас“, приветства клиентите изп. директор на „Максима България“ Петър Павлов.

Специално за откриването T MARKET излезе с промоционална брошура с ударни отстъпки. Намалените цени ще важат само в новооткрития магазин и днес, 16.09.2024 г., включително. Така килограм банани за периода на промоцията само в магазина на „Шипка“ 6 в гр. Пловдив са на ексклузивната цена 0.99 лв./кг, охладеното пиле - 3.99 лева/кг, а известни марки сирена излизат между 10 и 11 лева за опаковка от 700 грама. Тези оферти са валидни за клиенти, маркирали лоялната карта "Благодаря".

От T MARKET подготвят още много изгодни оферти за
пловдивчани. Клиентите могат да избират и от разнообразните стоки с марки Well Done, Extra Line и Mio&Rio, които се предлагат в T MARKET. За тях от компанията са категорични, че който е пробвал, той задължително ще повтори.

Грандиозното откриване на магазина в ЖР „Тракия“ се състоя в събота сутринта и събитието привлече много нетърпеливи клиенти, които чакаха вратите да се отворят далеч преди официалния старт. Още повече че водещ и специален гост на събитието бяха неповторимите Александър Кадиев и Катето Евро. Тяхната роля обаче не се изчерпа само със забавни диалози и много настроение. Двама от клиентите, които участваха в специална томбола, спечелиха ваучер за пазаруване в магазина на стойност 400 лева, и то в приятна компания - първият късметлия обикаляше из щандовете, придружен от Катето Евро, а вторият - от
Сашо Кадиев. Те бяха сред първите, които опитаха от тестените вкусотии на
хлебния бар, изкушени от апетитния аромат, който изпълваше целия магазин.

Специално за събитието пред T MARKET имаше колело на късмета и всяко
завъртане гарантираше малки награди, без да са обвързани с покупка. През целия ден пред колелото на късмета се виеше опашка.
Всеки от присъстващите в събота си тръгна от новооткрития магазин с пълни чанти с качествени продукти на изгодни цени.

Веригата T MARKET има магазини в над 70 града в България и продължава
експанзията си.

Анкета

Кой е най-големият проблем на българското училище?