3906

Филип Морис отбелязва 10-годишнината на IQOS по света с лимитирана серия ILUMA Neon Purplе

За Филип Морис Интернешънъл (ФМИ) иновациите са това, което се превърна в отличителна черта през последното десетилетие. За този период компанията успя да трансформира генерално пазара в България с пускането на революционното устройство IQOS, което успя да се превърне в един от водещите продукти не само в своя сегмент.

За да отбележи 10-ата годишнина на IQOS в световен план, Филип Морис представи на българския пазар новата си лимитирана серия ILUMA Neon Purple. ILUMA устройствата са с новата технология за индукционно нагряване без нагряваща пластина, което премахва и нуждата от почистване и прави добре познатия продукт IQOS още по-лесен за употреба и поддръжка.

Пловдив - неон, шоколад и още нещо

Пловдив винаги е бил един от най-ключовите пазари за компанията, а потребителите под тепетата са едни от най-верните поддръжници на бездимните продукти на компанията. Пловдивчани имаха шанса да присъстват на едно стилно парти, изцяло решено в неоновата гама  и напълно в духа на IQOS ILUMA Neon Purple. И трите модела в серията се отличават с корпус от анодизиран алуминий в ефектен виолетов нюанс - neon purple.

За събитието в Пловдив пристигнаха ресторантьорът Явор Сарафов и шеф Илиан Кустев, които изумиха  гостите със специално създадени в чест на IQOS ILUMA Neon Purple три вида бонбони. Пред „Марица“ двамата топ кулинари разказаха повече за вдъхновението зад сладките изкушения.

„Това, което направихме, е една интересна колаборация с Филип Морис България. Имахме предизвикателство да създадем ястие, което да съответства на цветовата и иновационната кампания и концепция на IQOS ILUMA Neon Purple. След дискусия с шеф Кустев стигнахме до извода, че най-добрият изразен подход за това начинание е бонбон, в който може да използваме характерните ярки цветове, както и иновативни продукти, и мисля, че се получиха три интересни и вълнуващи вкуса“, обясни Явор Сарафов.

„Всъщност единият е мое творение, другият е на Явор, а третият е колаборация между нас двамата - допълни шеф Илиан Кустев. - Моят бонбон е вдъхновен от тютюневите изделия и е с характерен вкус на черешов тютюн. Този вкус, макар че съм го показвал в моя мастър клас, където направих сос с черешов тютюн, е много по-различен и за мен беше предизвикателство да направя ганаша, т.е. да е сладко и да подхожда идеално на шоколада. Соленият карамел пък е абсолютна класика, която моят колега Сарафов представя, и за мен е един от любимите ми вкусове. Третият бонбон пък е създаден, за да балансира останалите два вкуса и да вкараме малко киселинност с вкус на касис. Целта ни беше да създадем вкус и визия, освен вдъхновени от новата неонова гама на ILUMA, да допълват цялостната концепция на новата серия устройства“, издаде още шеф Кустев.

Събитието събра бързо погледите на пловдивчани, а най-верните клиенти на марката пък успяха да се сдобият с новата лимитирана серия IQOS ILUMA Neon Purple. По време на събитието стана ясно, че бездимните алтернативи на компанията вече имат над 350 хил. пълнолетни потребители в страната, превръщайки ги в абсолютен пазарен лидер в този сегмент.

Днес бездимните алтернативи на ФМИ се предлагат на над 80 пазара по цял свят, а IQOS е водещ в сегмента с над 28 млн. потребители, от които 20.8 милиона са спрели да пушат изцяло, а останалите са в различни стадии от процеса на пълно преминаване към продукта. На 25 пазара приходите от водещата бездимна алтернатива на компанията надвишават 50%.

Анкета

За кой отбор ще стискате палци на Евро 2024?