Следвайте ни

Ето как таксува тол- системата

На официално представяне, организирано от “Интелигентни Трафик Систем” - фирмата, която създава и ще обслужва новата тол-система, бяха представени продуктите и начинът на отчитане, което ще заработи в страната. “Марица” получи покана за представянето и видя първа новите устройства за товарните автомобили.

Компанията е официален партньор на АПИ и в двата ключови проекта, свързани с трафика по републиканската мрежа - вече функциониращата система за електронните винетки за леките автомобили, както и новата тол система за товарните и лекотоварните транспортни средства.

Иван Георгиев, търговски директор на компанията, увери всички, че системата, която ще се ползва в страната, е най-модерната в цяла Европа и с нея работят редица западни страни като Германия и Белгия. Самата тол система няма да изисква спиране и забавяне при курсовете.


Таксуването ще става на база няколко компонента - брутно тегло на превозното средство, емисионен клас, брой оси на автомобила, клас на пътя, който се ползва. От “Интелигентни Трафик Систем” подчертаха, че те намат отношение към крайните цени и тежестта на всеки компонент към крайната цена.

За първи път бяха показани и бордовите устройства, които ще бъдат монтирани в превозните средства и ще отчитат изминатите километри и маршрут. Те дават информация в реално време, както към централната система, така и към съответния превозвач, в чийто камион е монтирана системата.

От “Интелигентни Трафик Систем” увериха, че компанията ще работи активно не само с АПИ и компетентните органи, но и с всеки превозвач, за да може системата да заработи гладко още от първия ден. От фирмата поясниха, че всички срокове и цени се определят от АПИ и компанията няма отношение към тях, а единствено към технологията и поддръжката на системите.

Цанка Семерджиева

Редактор

Завършила е „Човешки ресурси” в УНСС и ПУП във ВТУ „Св. св. Кирил и Методий”, преди това РЕГ „Любен Каравелов” в Хасково. Като журналист работи от 21 г. Започва във в. „Новинар юг” през 1998 г., където репортерства 6 г., следва в. „Тракия”. Близо 15 г. е във в. „Хасковска Марица” където е била репортер, зам. главен редактор, главен редактор.   Още

Анкета

За какво бъдеще на Пловдив трябва да работи новият кмет?