46

Една трета от приходите на Филип Морис Интернешънъл вече са от бездимни алтернативи

70% от потребителите на IQOS по света са спрели изцяло цигарите

Потребителите на бездимни алтернативи по света са вече 24.9 млн., а 17.8 млн. от тях са спрели пушенето изцяло, отчита Филип Морис Интернешънъл при обявяването на финансовите си резултати за изминалата година. От 2008 г. насам компанията е инвестирала над 10.5 млрд. долара в научното разработване и комерсиализирането на иновативни бездимни алтернативи за пълнолетните пушачи, с глобалната цел да спре изцяло продажбата на цигари.

Нетните приходи на компанията от бездимни алтернативи в световен мащаб възлизат на 31.3% от общите нетни приходи*. В Европа те са 40% от общите приходи за региона, а потребителите в България са над 230 000. Пазарният дял на нагреваемите тютюневи изделия (НТИ) на пазарите, където се предлага IQOS, се увеличава с 1.1 пункта до 8.0% или с 1.4 пункта до 7.9%.

"Въпреки трудностите, с които се сблъскахме при осъществяване на нашата дейност през 2022 г., породени от войната в Украйна, смущенията по веригата на доставки и инфлационния натиск в глобален мащаб, постигнахме силни годишни резултати благодарение на непрекъснатия ръст при IQOS", споделя Яцек Олчак, главен изпълнителен директор на компанията.

В края на миналата година компанията обяви промени в регионалната структура – преобразуване на шестте региона в четири – с цел да подпомогне ръста на бездимния бизнес на компанията, да подсили ориентираността към потребителите и да се ускори създаването и въвеждането на иновации – цели, съобразени с амбицията компанията да се превърне в преимуществено бездимна компания, чиито нетни приходи се формират предимно от бездимни алтернативи до 2025 г. 

"Доближаваме се до целта си да се превърнем в предимно бездимна компания, като в момента бездимните алтернативи формират почти една трета от нетните ни приходи за годината. През 2022 г. с придобиването на Swedish Match и постигнатото споразумение за поемане на пълен контрол върху IQOS в САЩ през 2024 г. направихме две важни стъпки в бездимната ни трансформация и сме в отлична позиция да ускорим този процес. Навлизаме в 2023 г., като продължаваме да въвеждаме иновации в богатото си портфолио от бездимни алтернативи“, допълва Яцек Олчак.

През януари тази година Филип Морис Интернешънъл и водещият производител на тютюневи и никотинови изделия в Южна Корея KT&G сключиха споразумение за задълбочаване на сътрудничеството си. Така компанията ще продължи да разполага с ексклузивен достъп до бездимните марки на корейския гигант и до продуктовите иновации в процес на разработка, което ще обогати съществуващото продуктово портфолио от бездимни изделия на Филип Морис Интернешънъл.

Коментари

Отговор на коментара написан от Премахни

Този сайт е защитен от reCAPTCHA и Google Политика за поверителност и Условия за ползване са приложени.

Публикувай
0 коментара

Анкета

Как и къде ще почивате през лятото?