2374

„Брей!“ е големият победител в наградите „Продукт на годината“

Собствената марка на Kaufland е фаворит на потребителите в четири категории

Четири отличия за общо шест свои продукта грабна Kaufland България в тазгодишното издание на утвърдения международен конкурс за иновации в продукти и услуги „Продукт на годината". Лидерът в ритейла спечели наградите в категориите „Кюфтета“, „Айрян“, „Кисели млека“ и „Сирене“ за продукти от собствената си национална линия „Брей!“. 

Безапелационни победители в съответните категории са сочните кюфтета смес по утвърден стандарт „Стара планина“, кравето сирене „Брей!“ по БДС, айрянът от марката и серията кисели млека от българско краве мляко „Брей!“ с 2%, 3,6 % и 4,5 % масленост. 

„Продукт на годината“ е най-голямата световна награда за иновации в продукти и услуги, гласувана от потребителите. Конкурсът се провежда в повече от 45 държави по света, а победителите във всяка категория се определят чрез национално представително изследване. То е организирано от независимата изследователска компания Nielsen International и обхваща над 2000 потребители или потенциални потребители за всяка категория, като за продуктите от сектора на бързооборотните стоки и услуги се организира и специален продуктов тестинг. Целта на конкурса е да насочи потребителите към най-новите предложения на пазара и да отличи производителите за качеството и иновациите, реализирани в продуктите им. Победителят във всяка категория получава ексклузивно лиценза на наградата и възможността да използва разпознаваемото червено лого „Продукт на годината“.

Линията собствени продукти „Брей!" на Kaufland България е вдъхновена от традиционната българска кухня и съчетава първокласно качество със страхотен вкус. Тя присъства на пазара от  средата на 2020 г. и в момента е една от най-разпознаваемите марки на Kaufland.  Разнообразният асортимент в портфолиото на „Брей!“ включва близо 100 продукта от родни производители в ключови за българския потребител стокови групи – млечни и месни продукти, основни храни и напитки. За формирането на продуктовия асортимент на „Брей!“ Kaufland си партнира с повече от 25 български производители, като веригата се стреми да обогатява ежегодно портфолиото си от качествени родни продукти.  

За Kaufland България

Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от близо 1,7 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от близо 6 500 служители. През 2022 г. компанията разполага с 62 хипермаркета в 35 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с общи инвестиции от 1,6 млрд. лв. Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото „Действията носят промяната“ се ангажира с различни социални и екологични дейности – от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.

 

Коментари

Отговор на коментара написан от Премахни

Публикувай
0 коментара

Анкета

Каква коалиция има най-голям шанс да спечели изборите на 2 октомври?