71

Богатият асортимент на МЕТРО България достига до домакинствата в Пловдив в партньорство с Kolichka.bg

Освен в града под тепетата, услугата ще обхваща района на Пазарджик и Асеновград

METРO България подкрепя своя партньор Kolichka.bg в новия му етап от развитие – разширяване на дейността му в Пловдив. Освен в града под тепетата, услугата доставки на хранителни и не хранителни стоки към крайни клиенти  обхваща още района от Пазарджик до Асеновград, като по този начин платформата осигурява възможност за над 500 хиляди нови домакинства да пазаруват от уюта на дома си.

Благодарение на стратегическото си партньорство с МЕТРО, Kolichka.bg разполага с богат избор от над 10 хиляди продукта на цени, конкурентни на местните търговци. Онлайн доставчикът предлага пълна гама от хранителни стоки, био и специализирани храни, козметика, домашни потреби, аксесоари и храни за домашни любимци. Клиентите могат да поръчват разнообразие от артикули собствени марки на МЕТРО, като МETRO Chef, Аро, Fine Life, METRO Professional и др. както и месо, свежа риба и зеленчуци. Доставчиците на Kolichka.bg имат свободен достъп до щандовете и склада на METРO, като по този начин гарантират персонализиран избор и високо качество на покупката.

„Ние сме търговец на едро, чиято цел е да работи за успеха на професионалните си клиенти. В това пътешествие паралелно полагаме грижи, за да останем атрактивни и за крайните клиенти в страната с нашите уникални предложения. Един пример за това е съвместната ни дейност ни с Kolichka.bg. За нас е удоволствие, че вече и в Пловдив и региона (освен в София) можем да предоставим възможността на все повече домакинства да имат пряк достъп до богатия асортимент на МЕТРО България. Това е още една стъпка напред в нашето партньорство с Kolichka.bg, което се основава на общата ни ангажираност към високо качество и удовлетворение на клиентите. С непрекъснатия си стремеж към иновации и подобрения, МЕТРО България влиза в домовете на потребителите с продукти с гарантирано качество и навременна доставка,“ сподели Жан Котан, главен изпълнителен директор на МЕТРО България.

Още една възможност за изгодно празнично пазаруване с МЕТРО България и Kolichka.bg

С програмите „#Изгодна количка“ и „Повече за по-малко“, които включват селекция от над 200 продукта, необходими във всяко домакинство, Kolichka.bg предлага гарантирано изгодна онлайн цена. Доставките стигат до клиента в рамките на 180 минути за поръчки над 90 лева, като таксата за доставка за поръчки на по-малка стойност започва от 1 лев за двучасов диапазон. Безплатна е всяка доставка, при която е избран 4-часов интервал. Работното време е съобразено с динамичния начин на живот, като доставките в Пловдив се извършват всеки ден от 08:00 до 20:00 часа в часови интервали по избор на потребителя.

След София и Пловдив, продуктите от МЕТРО България ще достигнат чрез Kolichka.bg и до домакинствата в град Варна, като по този начин ще обхванат 35% от населението на България.

За МЕТРО България

МЕТРО България - най-голямата компания за търговия на едро, оперираща на българския пазар от 1999 година, обслужваща клиенти от хотелския и ресторантьорския бизнес, търговци и фирми. Компанията управлява 11 магазина, както и 1 снабдителна база, с над 2000 служители. За нуждите на B2B клиентите, МЕТРО развива дейността си в многоканален модел на търговия, който съчетава магазини за търговия на едро и услуга за доставки на хранителни и нехранителни продукти.

Хиляди професионални клиенти на МЕТРО България разчитат на продуктовата компетентност и качествените услуги на компанията, за да осъществяват успешно своя ежедневен бизнес. Отговорността е заложена в начина, по който МЕТРО осъществява дейността си - създавайки споделена стойност за общностите чрез своята ESG стратегия.

За Kolichka.bg

Kolichka.bg стъпва на българския пазар през 2021 г. като в момента разширява обхвата на услугите в нови области. Компанията предлага асортимент от над 10 000 продукта и ежедневни промоции, с което затвърждава своята мисия - бързо, лесно и достъпно онлайн пазаруване с внимание към всеки клиент. Платформата ще продължи да разширява своята мрежа с цел национално покритие и качествено обслужване в цялата страна.

Анкета

Решихте ли за кого да гласувате на 9 юни?