Следвайте ни

А1 се извини за гафа с 20% намаление в цените

viber icon

Телекомуникационната компания А1 ще се извини на засегнатите клиенти от аварията снощи с 20% отстъпка в цените. За да ползват намалението хората трябва да попълнят специална заявка за компенсация на сайта на компанията. Там се вписват имената на ползвателя на услугата, ЕГН, адрес и телефон за контакт. 

Припомняме, че снощи два отделни инцидента - токов удар и пожар в електрическата мрежа в София, причиниха техническа авария, която остави без интернет и телевизия голяма част от пловдивчани. Проблеми бяха регистрирани в цялата страна. 

По същото време и абонатите на Булсатком имаха проблеми с качеството на услугата. Там сривът бе в електрозахранващата мрежа. По данни на компанията пловдивчани вече не би трябвало да имат затруднения.

 

 

Вяра Порязова

Вяра Порязова

Журналист - екип "Бизнес"

Вяра Порязова е завършила „Макроикономика” в ПУ. Има 2-годишна специализация по „Икономическа и политическа журналистика” към ФИСН в ПУ и курс към „Европейски стандарти в медиите”.   Още

Още от категорията

Виж всички

Коментари (3)

комисия за защита на потребителите

комисия за защита на потребителите

10.06.2021 | 06:39

Трябва да пишеш молба, за да те компенсират заради некадърността си! Къде е КРС, къде е комисията за защита на потребителите? И те ли вечно ще си затварят очите и ушите за безобразията на телекомите и ощетяването на клиентите? До кога?

Отговори
1 0
Авария

Авария

09.06.2021 | 16:25

Откога пожарът е гаф на когото и да било

Отговори
4 1
ефдфдфд

ефдфдфд

10.06.2021 | 06:40

А не е ли?

Отговори
1 0

Коментари

Отговор на коментара написан от Премахни

Публикувай

Анкета

Ще гласувате ли на извънредните парламентарни избори през юли?