С джаги и арт работилници отвориха реконструиран магазин на BILLA

Джаги, арт работилници и безплатен захарен памук превзеха реконструирания магазин на BILLA на бул. 6-ти Септември №221 в Пловдив. Това се случи по време на откриването му, а самата реновация продължи месец. Той е вторият в страната, минал през подобна мащабна модернизация, след обновяването през миналата година на първия магазин от веригата - на бул. България в София

Забавления имаше и за най-малките деца, които си тръгваха от супермаркета с рисунка на лицето. За доброто настроение допринасяше и музиката. Заради откриването е отпечатана и специална брошура с промоционални оферти, която предоставя на клиентите възможността да пестят средства, докато пазаруват любимите си стоки.

Така след модернизацията на магазина на BILLA върху двойно по-голяма площ от 2 247 кв. м., ще бъдат разположени над 12 000 артикула на достъпни цени, от които клиентите ще могат да избират при всекидневния си пазар.

Към качественото потребителско преживяване допринасят и неколкократно по-големите зони с фокус върху свежия асортимент – клиентите ще усетят комфорта и разнообразието на близо 6 пъти по-широка от преди зона за плодове и зеленчуци, повече място е отделено и за млечните продукти, деликатеси, зоната с прясно изпечен хляб от BILLA пекарна, топлата витрина с прясно приготвени ястия става два пъти по голяма. По-просторни ще бъдат и щандовете за риба и месо, като пловдивчани ще могат да се възползват от нова услуга – овкусяване и окрехкотяване на месото.

Магазинът ще радва любителите на здравословните рецепти с щандове за суши, сандвичи, салати и фрешове, приготвени на място. Хот дог и топли супи също са част от нововъведенията. За ценителите на хубавите напитки са отделени зони с жива бира и винотека.

В допълнение, въведени са модерни хладилни витрини и системи за LED осветление, следвайки целта за повишаване нивото на енергийна ефективност.

Инвестицията на компанията в обновяването на магазина възлиза на 4 млн. лв.

Подобно на първия обект от веригата в страната – BILLA на България, в София, който бе обновен през 2020г, и магазинът в Пловдив получава собствено отличително име - „BILLA на Марица“. Този подход има за цел да скъси дистанцията с потребителите, говорейки по начина, по който общуват. С грижа за тяхното удобство, реновираният магазин разполага с шест иновативни каси на самообслужване. Въвеждането на новата система, в допълнение с вече съществуващата традиционна такава, изпраща ясно послание, че компанията непрестанно се стреми да улесни своите клиенти, като превръща пазаруването в по-приятно преживяне.

В отговор на високите очаквания на потребителите, BILLA развива и налага и своята дигитализация – под всеки от продуктите вече има поставени електронни етикети. Това е още една стъпка напред в тази посока, след въвеждането на дигиталната програма за лоялност – BILLA APP, която преди по-малко от месец получи първа награда в конкурса „Продукт на годината“, благодарение на позитивните мнения на потребителите, включили се в проучването.

„Единственият по рода си филиал „на Марица“ в Пловдив бе реновиран изцяло, следвайки концепцията ни за превръщането на пазаруването в удоволствие, чрез създаване на комфорт и удобство за нашите клиенти. Щастливи сме, че заедно с това работим и в посока изграждане на безопасна и дигитализирана атмосфера на пазаруване, с грижа за околната среда и оптимизиране на енергийните ресурси“, сподели Норберт Мисбрандт, изпълнителен директор на BILLA България.

Коментари

Отговор на коментара написан от Премахни

Публикувай
0 коментара

Анкета

Защо се провали първият мандат за съставяне на правителство?