Откриха тялото на шофьора на ТИР-а от зверската катастрофа на АМ "Тракия"

Автомагистрала "Тракия" все още е затворена заради тежката катастрофа с тир, която стана в неделния ден вчера, пише 24chasa.bg. Движението в посока София е спряно, съобщава Нова тв. Инцидентът е в участъка между Стара Загора и Чирпан на 163 км на магистралата. Тази нощ беше открито тялото на шофьора на тира, който предизвика тежката катастрофа на АМ "Тракия" вчера.

Той е шестата жертва на инцидента. Шестима са и пострадалите, сред тях и дете на 2 години и половина, което е с тежка черепно-мозъчна травма.

Катастрофата става на железопътен надлез.

По неизвестни засега причини турски тир премина през мантинелата и се удари в 5 коли в насрещното движение.

Шестима души починаха на място, а други бяха ранени. "Откарани бяха в Спешен център – Стара Загора. Възможната причина за инцидента е отклонение на вниманието, заспиване или здравословни причини. На този етап няма как да кажем”, уточни в неделя окръжният прокурор на Стара Загора Дичо Атанасов.

Коментари

Отговор на коментара написан от Премахни

Публикувай
3 коментара
Един шофьор

Един шофьор

14.07.2020 | 00:02

4. Забраните в Европа са от 22 часа в събота, до 22 часа в неделя. Това не е проблем, защото почти всички шофьори почиват в неделя. Само в България има забрана в работен ден - петък от 16 до 20ч, което е голям проблем да го съобразиш с 15 часовия си работен ден. Забрани за каране има в по-малко от половината държави в ЕС. В Белгия, Холандия, Люксембург, държавите от Скандинавието, Хърватско, Сърбия, Унгария (за камиони над Евро 4), Испания (ако не си АДР), Португалия, Гърция, Румъния... забрани няма.

Отговори
0 0
Един шофьор

Един шофьор

14.07.2020 | 00:02

2. ТИРовете са 40 тона. Ограничени са на 90км/ч. 3. Бетонните мантинели вече са почти на всички магистрали. Те НЕ позволяват преминаване на ТИРове в насрещното. Лично съм транспортирал бетонни мантинели. В зависимост от вида си, един блок тежи между 1.5 и 2 тона. Бетонните блокове се поставят по средата и в лявото, и в дясното платно. Когато някой ТИР премине двата реда бетонни блокове, ще си скъсам книжката. Имаше видео в Ютюб, в което полицията преследваше откраднат танк. Нямаше спиране, докато не увисна върху бетонни блокове на магистралата. Та, блоковете спряха танка. Да не говорим за камион. Има места, където се презастраховат (Белгия). Там между двата реда бетонни блокове запълват с пръст.

Отговори
0 1
Един шофьор

Един шофьор

13.07.2020 | 23:55

Здравейте! Ще направя някои уточнения, за правилата за шофиране в Европа и състоянието на пътищата, защото съм останал с впечатление, че хората масово не са запознати 1. Всички камиони имат тахографи, които регистрират времето за управление и почивка, и скоростта на движение. Всички камиони произведени след юни 2019г са с тахографи, които се разчитат от дистанция. За да провери полицая дали си карал по правилата, не е нужно да те спира. Тахографа показва как си карал последните 6 месеца. Глоба може да ти се наложи само за последните 28 дни, но полицая вижда последните 6 месеца. Няма как в България да караш през просото, а в Западна Европа да спазваш. Глобата е за последните 28 дни, ако ще нарушението да е в преди 27 дни в Иран

Отговори
0 0

Анкета

Защо се провали първият мандат за съставяне на правителство?