49

Важно за всички клиенти: Проблем с наш мобилен оператор

Абонати на Yettel се оплакват от затруднения с интернета и мрежата. Хората нямат достъп и губят обхват.

Много от тях се оплакаха от проблема в социалните мрежи.

Ето какво отговарят във Фейсбук от компанията на многобройните запитвания: 

"Временно изпитвахме затруднения с осигуряването на достъп до интернет, като останалите ни основни услуги като гласови обаждания и текстови съобщения (SMS) не бяха засегнати.

Благодарим Ви за разбирането и искрено се извиняваме за причиненото неудобство".

Коментари

Отговор на коментара написан от Премахни

Публикувай
2 коментара
Лили

Лили

13.10.2023 | 15:49

Правят си икономия. Те от къде имат Интернет да пишат съобщения. Те имат интернет, а в същото време ние клиентите нямаме интернет спрян ни е. Таксата си я плащаме има-няма интернет. Това го правят всички мобилни оператори.

Отговори
17 0
Росен

Росен

13.10.2023 | 14:19

Виваком са същите така че абсолютно всички са един дол дренки .

Отговори
18 1

Анкета

Кои са най-важните проекти за Пловдив?