1553

Прочути дами бесни заради Най го обичам, преди да свърши!

Вече има сигнал до СЕМ за сваляне на рекламата, била сексистка

Реклама на сладолед с прочутата инфлуенсърка Ивка Бейбе възмути прочути родни дами. Те я нарекоха откровено сексистка. Някои от тях вече са подали жалби до СЕМ.

Ивка Бейбе - скандалната звезда на младото поколение, известна със своя открит сексуален живот и умението да задава неудобни въпроси, си показва силикона в цялата му прелест. Освен че гледа съблазнително в камерата, това, което подлуди България, е лозунгът. Ивка обявява: „Най го обичам, преди да свърши...“.

Телевизионната реклама на въпросния сладолед предизвика възмущение в журналистката Мария Касимова – Моасе. В своя профил тя написа коментар, който публикуваме без редакторска намеса:

"Тече телевизионна реклама на един сладолед
Три женички седят около една маса, ближат фунийки и си бъбрят как го обичат. Текстчето, замислено от някакъв клет копирайтър, държи да е със сексуален подтекст. Женинките казват как „друго не близват“. (Тук покашляме и пресилено си смигваме с едно око, демек – сещай се какво близват принципно).

Понеже явно този дебелашки намек не е достатъчен да се досетим ние, тъпите зрители, една от дамите допълва, че най обичала „той да свърши..“ и след логична пауза в изявлението допълва „… шоколада в дъното на фунийката“… (пак смигаме и кашляме!)

И голем смех от тези трите, големо подюрганно натвърдване, страшна рекламна стратегия! Ако така ще продават сладолед с бранд, силно таргетиращ цялото семейство и ползващ картинки като за дечица, нещо много отдавна не е усвоено от служителите на рекламната агенция, сътровила този шедьовър на „кич адвертайзинга“. И това е, че е важно всяко нещо да има мярка и вкус.

Не е проблемът в сексуалните послания – в кискането, тъпите намеци и просташката интерпретация е.

Със същия успех можеха просто сластно да го ядат тоя сладолед и да се приключи въпросът.

Няма да кажа кой е сладоледът, защото тези умници точно това целят – да си размахваме името на бранда, па ако ще и да е с лошо. Ама няма и да го купувам. Сладоледи бол! И „близането“ съвсем не е най-голямото им достойнство – качеството им е".

Тя бе подкрепена от Севда Василева, която пише, че да бъде свалена тази реклама от ефир е нейна лична кауза:
"Първо – имам две дъщери, пак първо – подобна пошла и сексистка реклама е обида за нас зрителите, и пак първо – защото фирма, която се е нарекла Фамилия и предлага продукти, които се харесват от всички възрасти, включително от деца и тийнейджъри, и най-вече от деца и тийнейджъри, би трябвало да преразгледа етичните си и морални критерии.

Аз вече подадох жалба до Съвета за електронни медии
Ако сте на моето мнение, моля, направете го и Вие, или споделете. Ако имате идея какво друго може да се направи, напишете ми, моля! Трябва да има начин да се спре това безобразие, нали?".

Лиляна Боянова също изпадна в абсолютен потрес от рекламата, тъй като сладоледът таргетира семействата с деца и да се правят почти порнографски намеци към малките със сигурност ще разяри всеки един родител. Андреа Банда Банда и рапърът Боро Първи също изразиха несъгласие с идеята, че „няма лоша реклама“. „Не уважавам хора, които мислят по този начин“, признава си Банда Банда, а Боро смята, че няма как като си в лоша светлина, ще можеш да се продадеш на хората.

Ергенката Микаела от миналия сезон на „Ергенът“ пък се ядоса, че са вдигнали цената на сладоледа. „Затова ли стана по-скъп? Да инвестират в малоумен маркетинг и да ни развалят детските спомени“, риторично задава въпрос и добави: „Има една дума, която описва много от рекламите и популярни лица в България - Долнопробно!“.

Рекламното лице на кампанията Ивка Бейбе също се изказа относно нападките: „Светът е заобиколен с провокация. И вие, и децата ви винаги ще бъдете заобиколени от нея. Рекламата, която ви залива ежедневно, е направена с цел да стимулира неврони в мозъка ви, за да може да вземете по-бързо решение за покупка.

Силно вярвам, че вие и децата ви ще живеете в едно утопично бъдеще без провокация и без реклама, но ако това, за което говоря, се състои, доста голям сегмент от вашите професии най-вероятно ще бъде ненужен за човечеството. Като човек, който се занимава с реклама, бих искала да кажа, че без значение дали ви харесва или не, провокацията ще продължи да съществува. Яжте си, пийте си и си ближете сладоледа“, коментира нахаканата интернет звезда.

Анкета

Решихте ли за кого да гласувате на 9 юни?