4020

Безумието продължава втори ден: Пътници чакат на летище “София” повече от 24 часа

Полет до Палма де Майорка бе планиран за 13:55ч. на 6 юли от летище “София”. 

Първоначално полетът се забавя с 20 минути, след което закъснението непрекъснато нараства. 

Впоследствие е обявен за 16:40ч. Пътниците са качени на автобусите, които отпътуват към самолета, но след няколко минути биват спрени. 

Обяснението на служителите на летището е, че “екипажът е преработил.”. 

Хората са върнати обратно на летището и им е обявено, че се търси нов екипаж, който да изпълни полета.  Впоследствие полетът е насрочен за 22:00часа, а малко по-късно за 00:15ч. 

Нещата не свършват дотук. Закъснението продължава да се обновява през час, а пътниците, между които има бебета и възрастни хора, заспиват по столовете на летището. Цари пълна дезинформация, а служител на летището не се появява с часове. 

Все пак около 2:00 часа през нощта се появяват две служителки, които заявяват, че полет ще има. Когато пътуващите отново биват качени на автобусите в 2:00ч., им се казва, че полетът се отменя за другия ден. 

Персоналът, който проверява билетите на пътуващите, не дава адекватно обяснение, а само заявява: “За 5 евро толкова.” 

Пътниците, които не са от София най-накрая, в 4:30ч., са изпратени в хотел, където да “пренощуват”.

Хората са побеснели и започват да снимат безумието с телефоните си, при което служители на “Гранична полиция” се опитват да конфискуват телефона на един от пътниците.

По-късно през нощта е съобщено, че полетът е обявен за 12:00 часа на другия ден, след което отново е променен за 16:25ч. 

Хората са потресени от отношението и комуникацията между служителите на летището и авиокомпанията. От “Райънеър” няма коментар.

Анкета

Как и къде ще почивате през лятото?