1553
Следвайте ни

Махат служебните коли на шефовете в БДЖ, качват ги на влак

viber icon

Смятам да махна служебните коли на всички ръководители на БДЖ и да ползват само обществен жп транспорт. Това заяви министърът на транспорта Николай Събев в Русе. Той е в родния си град за първи път като министър. Искаше да обсъди с обществеността отварянето на русенското летище. Каза, че иска и да намали опашките на Дунав мост.

Трети транспортен приоритет за града и района е плавателния път по река Дунав да бъде използван 365 дни в годината, за да стане това ще се започнат категорични действия по удълбочаване, посочи министърът.

Преди това той каза по повод освобождаването на шефа на "БДЖ - Пътнически превози", че всяко дружество с лоши резултати в транспорта го очаква смяна на ръководството. Събев призова шефовете сами да си подават оставката. 

Още от категорията

Виж всички

Коментари (6)

777

777

17.12.2021 | 19:43

Много неистини изговори този човек за 2 дни. Изобщо не е наясно с дълбоките причини, БДЖ да е на тоя хал. Пътнически превози изобщо не могат да излезнат на печалба. Как социално слабите му ползватели, при тия цени на билетите -ще го въздигнат-не знам. Като сложим скъпия ток от юни насам-мисията невъзможна. Да извика хората, които са вътре в нещата-да получи по-адекватно мнение за проблемите, да спусне адекватна програма за изпълнение/пред обществото-нали са прозрачни/. Но за сега виждам само лични интереси, демонстрира с това летище в Русе.

Отговори
4 4
777-я

777-я

17.12.2021 | 20:25

Може като се намалят заплатките и премиите на бдж- айляците.

Отговори
8 1
Бивш жп

Бивш жп

17.12.2021 | 19:42

Много неистини изговори този човек за 2 дни. Изобщо не е наясно с дълбоките причини, БДЖ да е на тоя хал. Пътнически превози изобщо не могат да излезнат на печалба. Как социално слабите му ползватели, при тия цени на билетите -ще го въздигнат-не знам. Като сложим скъпия ток от юни насам-мисията невъзможна. Да извика хората, които са вътре в нещата-да получи по-адекватно мнение за проблемите, да спусне адекватна програма за изпълнение/пред обществото-нали са прозрачни/. Но за сега виждам само лични интереси, демонстрира с това летище в Русе.

Отговори
2 2
Бивш жп

Бивш жп

17.12.2021 | 19:40

Хора, няма светлина в тунела.... Не БДЖ е проблема. Там с малко финансиране за нови вагони от държавата и с разрешение за съкрашения/от министерството, защото до сега не даваха, именно те/ ще се оправят . Защо не се обърнаха към НКЖИ, където се усвояват в момента 1,600милдр. лева. Защото мнохо големи корпоративни интереси и лобита си защитават парите. БДЖ им е най-лесно, защото никой не стои зад него. Да покажат, че нещо се прави. Именно НКЖИ източва БДЖ с непосилни такси. Преливат се пари от БДЖ към НКЖИ, а никой не ги проверява. И там има поръчки ин-хаус, и там има неправомерни плащания и там има некомпетентно управление. Замислете се...

Отговори
8 2
петков

петков

17.12.2021 | 19:29

Бих искал министъра да успее в основното-да направи жп услугата предпочитана за превоз.Обявеното намерение да поддържа скоростите до проектните е удар в десетката но задачата да изкара БДЖ на печалба е безсмислена и ненужна.Показва не познаване на принципите на работа на държавни жп превозвичи и тяхната раля за решаване на транспортната задача на държавата.Намаляването на разходите за служебни автомобили и ако започне и намаляване на разходите за дж ес еми е популизъм.В тази трънка няма заек.

Отговори
3 3
Силвия

Силвия

17.12.2021 | 18:49

Този човек говори абсолютни глупости. В БДЖ има 3-4 служебни таратайки, които ако вземеш в командировка-не знаеш дали ще се върнеш. Ръководството ходи на работа с личните си автомобили, дори имаше един, който идваше с колело. Грозно е да говори без да е проверил. Дори обидно. Би трябвало първо да се запознае с някои неща, преди да говори. Не му приляга на поста. Или да си смени съветниците. На фона на това прокарва личните си фирмени интереси с тези полети до Русе. Дали е изчислена ефективността от това..

Отговори
10 2

Коментари

Отговор на коментара написан от Премахни

Публикувай

Анкета

Кои са най-големите предизвикателства пред новото правителство през 2022-ра година?