Следвайте ни

БДЖ: Оплаквайте ни се в Helpbook

С цел да следва политика на максимално открита комуникация със своите клиенти, БДЖ предоставя допълнителна възможност за публична комуникация, като се присъедини към единната платформа за подаване на сигнали до институциите Helpbook.info, се казва в официално съобщение. 

Платформата дава възможност за директно подаване на сигнали към голям брой държавни и общински институции, сред които Министерски съвет, Президентство, Народно събрание, Прокуратура, Съдебна власт, МВР, Столична община и редица други. 

Целта на платформата е улесняване на процеса на подаване на сигнали и осигуряване на прозрачност и публичност на резултатите от работата на институциите, обединяваща ги на едно място.

Всички изпратени сигнали и отговорите от институциите са публични и могат да бъдат разгледани, споделени и подкрепени от останалите потребители на платформата.

 

Анкета

За какво бъдеще на Пловдив трябва да работи новият кмет?