Следвайте ни

„Евро Ферт“ отново с политика в подкрепа на земеделските производители

Въз основа на дългогодишния си опит на пазара за търговия с минерални торове, „Евро Ферт“ АД разбира потребностите на българския земеделец. И с нарастването им, се увеличава и нуждата от промяна в начина на работа. Именно поради тази причина компанията взе решение да промени политиката си спрямо земеделските производители.

-          Обръщаме се към всички активно работещи фермери, които имат интерес да се развиват в този сектор. Ние от „Евро Ферт“ АД – Димитровград заявяваме своята готовност да отговаряме на Вашите нужди и потребности. Вярваме, че само с разумно използване на торове в подходящия момент, може да се постигнат оптимални резултати при добива. От тази гледна точка, ние можем да Ви дадем подходящия съвет, да направим за Вас почвен анализ, да изработим план за сеитбооборот и торене и да Ви предложим качествен продукт на българския производител „Неохим“ АД – това каза председателят на Съвета на директорите на компанията Йордан Стойков, който е и агроном с дългогодишен опит.

Въпреки че минералните торове са един от най-мощните агротехнически фактори за увеличаване на добивите от единица площ, е необходимо да се знае, че, за да бъдат максимално ефективни, трябва да се прилагат в определено време и в количества спрямо вида на растението и състава на почвата. Затова „Евро Ферт“ АД предлага тези услуги напълно безплатно, допълни Стойков.  

Дълготрайното поддържане на почвеното плодородие изисква и осигуряването на баланс на хранителните вещества в почвата, което е възможно само чрез използване на торове. Йордан Стойков уточни, че не всички обаче са подходящи за нашите географски ширини. Затова при избора на такива, той съветва земеделските производители да се консултират със специалисти. И припомни, че компанията предлага един от най-качествените продукти на пазара - амониев нитрат „Неоферт“ на доказания производител „Неохим“ АД – Димитровград. За да се отличава от другите фирми, амониевия нитрат на компанията с повече от 60-годишен опит в производството на торове, е в сини торби и бегси.

Въпреки че през последните години „Евро Ферт“ АД намали комуникацията си с крайните клиенти, това не означава, че е обърнала гръб на земеделските производители. Напротив, увлечени в политиката си по популяризиране на новостите в земеделието, подпомагане на аграрното образование и борбата с данъчната и административната тежести в сектора, която водихме заедно с „Неохим“ АД, ние се стремяхме да работим в полза на всички свои клиенти за подобряване състоянието на сектора, коментира Стойков.

Естествено, като търговска компания, ние имаме амбицията да реализираме повече стока чрез крупните си клиенти, с които се надяваме да работим по-активно. Но на същото ниво по важност за нас са и земеделските производители, които имат желание да закупят от „Евро Ферт“ един, два, три или повече тона торове. Казвам го, защото в дългогодишното си съществуване, ние доказахме, че държим на хората без значение дали те ще извършат покупка за 400 или 40 000 лв., категоричен бе председателя на Съвета на директорите. Той поясни, че, за да подобри комуникацията със своите клиенти, компанията моли земеделските производители да се идентифицират пред служителите й по време на изложенията, в които участва тя, да позвънят в офиса на телефон 0391 65 250 или да се свържат чрез „Фейсбук“ на страницата Евро Ферт АД / https://www.facebook.com/eurofert.bg// .

-          И за да потвърдим добрите си намерения към всички земеделски производители, твърдо заявяваме, че потърсилите контакт с нас, ще получат отстъпки, които ще се договарят индивидуално, според заявените количества. Отново ще напомня, че ние можем да предложим качествен продукт, изработен в отговор на нуждите на растенията, произведен от „Неохим“ АД – съобщи Йордан Стойков.

 

 

Анкета

За какво бъдеще на Пловдив трябва да работи новият кмет?