Следвайте ни

„Агрион“ взе голямата награда за растеж от КРИБ

Работодателската организация отличи земеделското дружество заради добрите резултати

 „Агрион“ е големият победител в категорията „Растеж“ на годишните награди на Конфедерацията на работодателите и индустриалците в България.  Наградата за постигнатите резултати бе връчена лично от зам. министър-председателя по икономическата и демографската политика Мариана Николова  на изпълнителния директор на земеделското дружество Анатоли Георгиев, в присъствието на премиера Бойко Борисов, министри, депутати, кметове и над 400 представители на бизнеса в България. Връчването на големите награди за качество, растеж и иновации беше кулминацията на традиционния годишен бал на най-голямата  бизнес организация.  Общо 25 компании от различни сфери на икономиката бяха номинираните компании през тази година, а в категорията „Растеж“ в оспорвана битка влезнаха общо 8 дружества

 „През последните  години „Агрион“ се превърна в лидер в сферата на управление на земеделска собственост и единствената компания, която предлага пълното портфолио от услуги, свързани със управлението на земеделски активи“, каза изпълнителният директор на земеделското дружество Анатоли Георгиев. Той отчете впечатляващият ръст, който компанията постигна по всички ключови показатели. „Това превърна „Агрион“ в най-разпознаваемият  земеделски бранд в България“, каза Георгиев.

За 5 години, откакто е на българския пазар, „Агрион“ се наложи категорично като най-разпознаваемият и предпочитан земеделски бранд в България. Компанията въведе най-модерните и съвременни форми на управление на поземлени активи. „Агрион“ предложи уникален бизнес модел, което го превърна в предпочитаният партньор на земеделските производители. „Агрион“ е първата българска компания, която изгради професионална верига от офиси на ключови точки в страната и въведе нови стандарти в земеделието, излизайки от анонимния модел на повечето посредници в бранша. Дружеството се ползва с най-голямо доверие и се посочва от фермерите като предпочитан партньор при сделка. Независими проучвания показват, че всеки втори собственик на земя в България разпознава името на „Агрион“, а над 75% от собствениците на земя, които продават имота ,си посочват именно  земеделското дружество като най-предпочитаният и доверен партньор при сделка.

 

 

Анкета

За какво бъдеще на Пловдив трябва да работи новият кмет?