Подай сигнал

15 храни, с които отслабваме само за няколко дни

Здраве

от Екип Марица 8451 прегледа 0

15 храни, с които отслабваме само за няколко дни

Около въглехидратната храна се носят много митове и легенди. Фитнес инструкторите и специалистите по хранене често се хвърлят в крайности: или напълно забраняват въглехидратните храни, или пък активно ги налагат в хранителния режим. И двете практики са погрешни и ще доведат до незадоволителни резултати!

Храната може да се раздели на такава, която е с много голямо, голямо, умерено и ниско съдържание на въглехидрати. Има и въглехидратни храни за отслабване - това са продукти, които повишават нивото на кръвната захар много бавно, нормализират производството на инсулин и са отлично средство за борба с диабета. Такива продукти допринасят за загубата на тегло, защото дават усещане за ситост в продължение на 4 до 6 часа.

За да бъдете винаги в добра форма, днес ще ви разкажем кои въглехидратни продукти ще ви донесат максимална полза и ще добавят минимум сантиметри към талията ви.

Тиквички

Красотата на тиквичките се крие в тяхната универсалност. Те могат да бъдат използвани като за гарнитура, така и да се добавят към салата, закуски, дори и за приготвяне на нисковъглехидратна полезна паста.

В същото време този зеленчук е богат на витамини С и В6, калий и магнезий.

Карфиол

Сварен или пасиран, карфиолът е прекрасна алтернатива на картофеното пюре. Приготвен на пара, той прекрасно ще замести макароните и другите обикновени гарнитури.

В същото време карфиолът съдържа много малко калории и е изключително богат на антиоксиданти.

Листа от цвекло

Листните зеленчуци задължително трябва да влизат в дневното ви меню, листата от цвекло - също! Задушавайте, варете, прибавяйте към салатите... Всичко е уникално просто.

Така не само ще намалите употребата на въглехидрати, но и ще обогатявате организма си с калий.

Гъби

Гъбите сами по себе си са продукт с ниско съдържание на въглехидрати и имат богат вкус и аромат. Те са идеален продукт, с който да разнообразите дневното си меню. Използвайте ги вместо мазния пълнеж в бургерите и пицата, насладете се на храната и стимулирайте имунната си система!

Целина

Това растение е идеално за фигурата. 95% от него са течности! Яжте го просто така или пък го прибавяйте към салатите и закуските си и няма да сбъркате!

Чери домати

Те са ценен източник на антиоксиданта ликопен и са с ниско съдържание на въглехидрати. Яжте ги сурови или запечени във фурна на 200 градуса.

Спагети от тиква

Спагетите са чудесно нещо, но само за слаби хора!Ако искате да поддържате форма, нарежете тиквата на тънки ивици и ги завъртете в микровълновата.

Хранете се правилно и се запасете с ударни дози витамин С.

Кайсии

Уникален десерт от майката природа! Похапвайте ги просто така или пък прибавяйте по няколко парченца към киселото си мляко. Така не само ще намалите общата калорийност на десерта, но и ще осигурите на организма си нужната дневна доза от бета-каротин.

Авокадо

Мазнината от авокадо се усвоява много добре, освен това в него не се съдържа почти никаква захар. Друг бонус на авокадото е високото съдържание на фибри.

Ягоди

Именно в ягодите се съдържа най-малко количество захар, а това ги прави чудесна алтернатива на въглехидратните десерти.

Грейпфрут

Ако не го подправите със захар, ще получите десерт с ниско съдържание на въглехидрати, богат на витамин С.

Пилешки бутчета

За разлика от сухите пилешки гърди, бутчетата имат богат и наситен вкус, не са толкова сухи и могат да се приготвят по много начини.

Сом

Сомът е идеален източник на протеини и не съдържа никакви въглехидрати. Печете, приготвяйте на пара или грил и внимателно избирайте гарнитура.

Сьомга (консервирана)

Не много скъп, но изключително ценен източник на протеини. Освен това сьомгата е богата на омега-3 мастни киселини.

Смляно пуешко месо

Засищаща, питателна и без въглехидрати. Плюс това е великолепен стимулатор за увеличаването на мускулната маса.

Източник jenata.blitz.bg

Коментари