Скандално: Недовършеният път за Смолян - капан за шофьорите

На много места липсва хоризонталната маркировка

Рехабилитацията на пътя Асеновград-Смолян тече вече 4-5 години. Ако не и 6, а трябваше да е готов отдавна. Все пак не строим нов път, а рехабилитираме стария, т.е. оздравяваме го. Става дума за отсечката на излизане от Асеновград към Смолян (преди разклона за с. Яворово). Тя е в размер на няколко стотин метра, беше започната през втората половина на годината и до днес е в резкопан и незавършен вид. Временното отклонение на трафика през центъра на Асеновград, особено през зимата, ще доведе до изключителни затруднения.

Все още има необезопасени участъци, което е недопустимо особено при настъпващия  активен зимен сезон в Родопите.
На много места липсва каквато и да е хоризонтална маркировка. Абсолютно необходимо е поне да нанесе осовата линия, която помага на водачите неимоверно много, особено през есенно-зимния сезон.

Защитатата на пътя от падащи камъни също е в плачевно състояние, а там където я има тя е компрометирана и не може да изпълнява предназначението си. Говоря за телените преградни мрежи.

От друга страна, тунелите са в лошо състояние по отношение на хидроизолацията, което крие много опасности - заледяване, пързаляне на превозните средства и много други неудобства, примерно по стените на колите се стича вода. На много места банкета е изключително малък и незавършен, това обстоятелство допълнително усложнява пътната обстановка.

Освен това, при Нареченските бани, до моста за хотел "Медикус" има закусвалня. Пред нея често спират тирове, леки коли и по този начин влошават значително видимостта.  

На излизане от Нареченските бани, по посока Смолян има опасна подпорна стена, наклонена към пътното платно, която в момента се е подпряла на стълб от уличното осветление. За пътния участък преди разклона за Югово, той също е изключително опасен, тук пък могат да ви изненадат падащи камъни. Разбира се, не се прави нещо за безопасността на шофьорите.   

Фирмата-изпълнител на ремонта на пътя е незнайно коя. Липсва табела с необходимите данни, която между другото е задължително условие, според Закона за за устройство на територията. Така впечатлението, което се създава е, че това е ремонт без край - в единия край на пътя се завършва нещо, а в другия започва отново. Самият начин на строителство, на отделни малки отсечки, на различни участъци също засилва това впечатление.

Не се търси никаква отговорност на строителната фирма, проточила ремонта с години.

А животът на гражданите, минаващи всеки ден по отсечката, е много по-ценен и важен, отколкото нечии сметки или некъдърността на строителите. 

Оцени новината

Оцени новината
0/5 от 0 оценки
0/5 от 0 оценки

Коментари

Отговор на коментара написан от Премахни

Публикувай
0 коментара

Анкета

Защо се провали първият мандат за съставяне на правителство?