Руски учен откри тайната на вечния живот

58-годишният Анатоли Брушков си инжектира бактерии на 3,5 млн. години

Руски учен твърди, че е намерил тайната на вечния живот след като е инжектирал в себе си бактерии на 3,5 млн. години, пише британският "Метро".

58-годишният Анатоли Брушков твърди, че се чувства по-здрав и по-силен след интервенцията. Ученият обаче отказва да сподели "елексира на живота" с други, тъй като е твърде рано и не иска да рискува.

Брушков е ръководител на катедра в Московския държавен университет и е открил бактерии, наречени Bacillus F, които са останали живи в дълбоко замръзналата земя в продължение на милиони години. Това е причината той да вярва, че бактерията може да промени начина, по който хората остаряват.

Проведените експерименти с бактериите върху мишки, плодови мушици, растения и човешки кръвни клетки показват интересни резултати. Наистина животът се удължава, но учените все още не могат да обяснят защо.

"Започнах да работя по-дълго, не съм боледувал от грип през последните две години", разказва професор Брушков пред руско издание. Но и допълва: "Това не е точно научен експеримент, така че не мога да опиша професионално ефектите".

Професорът подозира, че има и странични ефекти, но са нужни специални медицински апарати, които да ги "уловят".

Все още е твърде рано да се даде възможност на обикновените хора да бъдат изложени на въздействието на бактериите, като начин за удължаване живота си, категоричен е той.

Пред екипа на професора предстои да разберат как точно работят бактериите, за да се знае могат ли категорично и безвредно да предотвратяват стареенето