понеделник, 23 Октомври 2017 20:04 ч.

ЛИДЛ откри обновен магазин в Пловдив

До края на годината предстои обновяването на още общо 9 магазина на Lidl в страната
17.02.2017   |   10:20
Прочетена: 7190   |
Коментари: 5
ЛИДЛ откри обновен магазин в Пловдив

Лидл България откри обновен магазин в Пловдив. Магазинът на бул. „Пещерско шосе“ 43 вече е в унисон с новата концепция на веригата – с нов и по-модерен дизайн, по-прегледна подредба на стоките, повече простор и уют, както и подобрена енергийна ефективност.

Обновяването отразява стремежа на Лидл България да предлага на своите клиенти и служители повече удобство, както и максимално да щади околната среда. До края на годината предстои обновяването на още общо 9 магазина в София, Варна и Стара Загора, с което общият брой на реновираните обекти ще достигне 13. Обновяването на филиали на Лидл България стартира още през януари с реновирането на два магазина във Варна и през този месец - в Пазарджик.

По повод обновяването Лидл България подготви изненади за своите клиенти: първите 20 клиенти получиха специален сет с продукти от асортимента на Lidl, а във вечерния часови диапазон посетителите на магазина имаха възможност да дегустират млечни и месни продукти от новата линия на Лидл България „Родна стряха“, както и селекция от вино.

„Родна стряха“ е името на новата продуктова линия, която Лидл България пусна в продажба в търговската мрежа от тази седмица. Въвеждането на продуктовата линия е продължение на дългосрочната политика на компанията за интензивно сътрудничество с българските доставчици. „Продуктовата линия „Родна стряха“ е доказателство за конкретни действия в подкрепа на българското производство. Още при стъпването си на българския пазар през 2010 г. Lidl започна да си партнира с български доставчици.

Само за последните две години броят на българските производители нарасна със 74, като 21 от тези нови доставчици са за плодове и зеленчуци. За периода 2015-2016 г. стоките от български производители в постоянния асортимент се увеличиха с 30 %, а тези в акционния асортимент – с близо 40 %. И тази година си поставихме за цел да предоставим на българските доставчици още по-големи възможности за развитие.

„Родна стряха“ включва над 50 продукта от български производители от различни региони на страната. Вярваме, че тази стъпка ще доведе до реални и осезаеми резултати за производителите у нас“, споделя Милена Драгийска, Главен изпълнителен директор на компанията.

„Родна стряха“ обединява в едно традиционни български продукти от разнообразни хранителни групи с оптимално съотношение цена-качество: месни деликатеси (луканка, суджук, саздърма), млечни изделия (сирене, кашкавал, кисело мляко), сладкарски изделия (халва, локум, вафли), охладени тестени, варива, подправки и напитки.

Специално разработената за селекцията визуална идентичност прави любимите български продукти още по-бързо разпознаваеми. За улеснение на клиентите охладените изделия от линията „Родна стряха“ (млечни и месни продукти), както и сухият асортимент се обособяват в отделни сектори в магазините. Продуктите от линията „Родна стряха“ са част от постоянния асортимент във всички 83 магазина в 43-те града, в които Lidl присъства.


Топ новини
При смяната на лева ще закръглят цените нагоре, заплатите надолу
23.10.2017   |
18:20   |
871
Коментари: 0
Георги Ганев е икономист и програмен директор по икономически въпроси в Център за либерални стратегии. Зaвъpшвa дoктopaнтypaтa cи в yнивepcитeтa Baшингтoн в Ceйнт Лyиc, Mиcypи....