сряда, 29 Март 2017 02:22 ч.

Идват 45 милиона за тунела под гарата

От големия жп проект за Пловдив отпада естакадата Централна гара - Филипово
15.02.2017   |   10:40
Прочетена: 3233   |
Коментари: 20
 Идват 45 милиона за тунела под гарата

45 000 000 лв. идват за пробива под Централна гара. Това ще стане, ако Механизъм за свързване на Европа (МСЕ) одобри проекта на НКЖИ за развитие на жп възел Пловдив. Новината съобщи за “Марица” новият генерален директор на компанията инж. Красимир Папукчийски. Тунел, дълъг 478 метра, ще слиза на 6-7 метра под земята, точно под жп ареала под Централна гара. Трасето ще свързва "Руски" и "В. Априлов" с ул. "Кукуш" и бул. "Македония" - това е един от възловите проекти, заложен и в Общия устройствен план на Пловдив. 

Подадени са четири проекта по Механизма за Свързана Европа в сектор „Транспорт“. Един от тях е за развитие на жп възел Пловдив, който е на стойност 224 870 976,80 лв. В проекта обаче не е предвидено финансиране за изграждане на естакада от Централна гара до Филипово.  

Още по темата четете в днешния брой на в. "Марица"


Редакцията не носи отговорност за съдържанието на коментарите. Моля, спазвайте добрия тон.
Коментари (20)
  • Gusto майна
    Рейтинг: 18
    1
    15.02.2017 |
    08:10
    Е сега вече кметя ще намаже здраво филията!
    Оценка:
    +23
    -5
  • 30% са мои!
    Рейтинг: 13
    2
    15.02.2017 |
    08:12
    45 mln. x 30% = 15 000 000 - за ГЕРБ Пловдив. Няка съд на света, който да ме барне пичове!
    Оценка:
    +21
    -8
  • E bati i крадците
    Рейтинг: 16
    3
    15.02.2017 |
    08:13
    Държанието на Мента стоянова става безпардонно! Вън от всяко съмнение е, че именно тя и мама Роси ще усвояват средствата...
    Оценка:
    +23
    -7
  • 3435
    Рейтинг: 17
    4
    15.02.2017 |
    08:15
    Kmeta(тотявия) тихомълком закупи половината от казармата срещу хотела си. Очевидно там ще се прави нещо голямо. 15-20 млн. би трябвало да са достатъчни!
    Оценка:
    +23
    -6
  • Шменти Капели
    Рейтинг: 25
    5
    15.02.2017 |
    08:15
    Идват ама АКО ,ама а к о т о мирише!Татко обеща да ми купи колело ама друг път!Това с този тунел няма да станеее никогааа!
    Оценка:
    +27
    -2
  • Няма да стане!
    Рейтинг: 16
    6
    15.02.2017 |
    08:17
    В близко бъдеще Пловдив няма да получи и стотинка, какво да говорим за милиони. В европейските комисии вече се занимават с зулумите на нашия крадец!
    Оценка:
    +24
    -8
  • Иван
    Рейтинг: 24
    7
    15.02.2017 |
    08:43
    Колкото свързаха Модър.
    Оценка:
    +28
    -4
  • ПЛОВДИВЧАНИНА
    Рейтинг: 14
    8
    15.02.2017 |
    09:03
    Лицето на снимата е лицето на МАФИЯТА в НКЖИ!Назначението му ще се запомни с най-крупните и арогантни далавери в инфраструктурнитр проекти в НКЖИ.Горко на виски честни и почтенни хора опитали се даму се противопотавят в сиситемата.Още като местен директор в Пловдив лицето беше замесено в всевъзможни далавери ,а от както се премести в София и яхна големите далавери е станал любимец на МАФИЯТА!
    Оценка:
    +19
    -5
  • сборище за червенотиквениковци
    Рейтинг: 88
    9
    15.02.2017 |
    09:15
    Селски форумни клепари в селски анонимен форум.
    Оценка:
    +99
    -11
  • Майна
    Рейтинг: 6
    10
    15.02.2017 |
    09:42
    Интересно защо не повториш тази мъдра мисъл 55 пъти, както правиш обикновенно. Форума е най демократичното място, защото всеки може да каже каквото мисли. Това, че опредяш някой за селянин, а друг за граждани показва колко си комплексиран, че живееш в 18 - ти век. Тогава е имало крепостни селяни без права, но от 200 години хората не се делят на селяни и граждани. Делят се на знаещи, можещи и на партийни послушковци, които мразят всички, които не рапортуват на местните феодали.
    Оценка:
    +10
    -4
  • Арх
    Рейтинг: 7
    11
    15.02.2017 |
    09:54
    Проблемът е в тъпия софийски проект. Целият Васил Априлов се навира под земята. Това което го има сега - достъп до гарата, Христо Ботев, Иван Вазов - край. Задължително отиваш в Кючук Париж. И е така, защото на Тотев проектантите му ги пращат от централата на ГЕРБ в София.
    Оценка:
    +14
    -7
  • Партерка
    Рейтинг: 8
    12
    15.02.2017 |
    09:58
    АКО ЩЯХА ДА ДАВАТ ПАРИ НЯМАШЕ ДА РЕМОНТИРАТ ВАСИЛ АПРИЛОВ ЗАЩОТО СЕГА ЩЕ ТРЯБВА ДА ГО РАЗКОПАЯТ И 7 МИЛИОНА ЗА РЕМОНТА НА ВАСИЛ АПРИЛОВ ОТИВАТ НА ВЯТЪРА,ЗА КОЕТО КМЕТА ЩЕ ТРЯБВА ДА СИ ПОДАДЕ ОСТАВКАТА.ТОВА Е ПРЕИЗБОРНА ПАРТЕНКА
    Оценка:
    +12
    -4
  • ЖПЕЕЦ
    Рейтинг: 10
    13
    15.02.2017 |
    09:59
    А бе Папукчийски, ти луд ли си или сега полудя!Ако това се осъществи(много съмнително) знаеш ли каква е " ползата" ? Ти, понеже не си Пловдивчанин,едва ли ще можеш да обясниш, идвайки от ЮГ,КЪДЕ ЩЕ ИДЕШ? Същото се отнася и по обратният път,тъй като ,до сега по "картинките" които се показват,няма кръстовище или нещо подобно ,в близост до Централна гара? И тъй като с този подлез се цели,да се премахне бетонният мост,знаеш ли, че всички Южняци, ще се бръкнат (т.е. Ти ще им бръкнеш в джоба),поради ежедневно увеличеният разход и време за обикаляне през Надлез Родопи или Ком. шосе за да идат и се върнат от работа!?
    Оценка:
    +14
    -4
  • Само тъпотии
    Рейтинг: 2
    14
    15.02.2017 |
    10:21
    От този безумен подлез бул. Руски още повече ще се претовари. Също и Гладстон. Както стана, когато разкопаваха Васил Априлов. Обаче 45 милиона ще си ги поделят.
    Оценка:
    +5
    -3
  • Хм...
    Рейтинг: 1
    15
    15.02.2017 |
    10:27
    Всъщност много по-евтино ще е, да се реконструира Бетонния мост, да се повдигне, а с едно кръгово на бул. Хр. Ботев да се решат подходите.
    Оценка:
    +4
    -3
  • Бони и Клайд
    Рейтинг: 4
    16
    15.02.2017 |
    10:51
    Напишете по кой път ще минат тези 45 млн. с какво ще ги превозват, кога точно ще минат; останалото е наша работа! 10 % възнаграждение за информацията, става ли?
    Оценка:
    +6
    -2
  • Страхотно!!
    Рейтинг: -1
    17
    15.02.2017 |
    10:54
    Браво на инж.Папукчийски....Най накрая някой да направи нещо за града с нови проекти . Той е човека... А всички останали злобни душици сега Плюйте ...то друго неможе да правите
    Оценка:
    +6
    -7
  • Допълнение към №15
    Рейтинг: 2
    18
    15.02.2017 |
    11:08
    Наистина,най ефикасно,най безпроблемно,най икономично, за най кратко време и с огромен принос за решаване на транспорта в града е: от ст. Спартак ,да се направи ново трасе от запад(до сградата на ЖП),на необходимия габарит над линиите и наляво над безсмислените военни складове две платна близнаци на сегашните! След това,съществуващите да се реконструират и повдигнат! Въпрос на проектантско решение,което няма да струва 45 мил. и при всеки дъжд,да не може да се преминава!!!В света има естакади на 7(седем) етажа!
    Оценка:
    +3
    -1
  • Pd004
    Рейтинг: 3
    19
    15.02.2017 |
    11:30
    За 45 милиона цялата жп линия трябва да излезе извън града, като нежно го заобиколи от север край магистралата. И никакви подлези / надлези няма да трябват. И цялата територия на сегашните жп линии става зелена територия с малки чисти места за паркиране.
    Оценка:
    +6
    -3
  • Хаджи Енчо
    Рейтинг: 5
    20
    15.02.2017 |
    11:43
    В Марица открай време пишат в сегашно категорично време за бъдещи предполагаеми неща. Явно не са следвали журналистика, ама поне на някакъв курс за любители-журналисти не може ли да ги пратят?
    Оценка:
    +6
    -1
напиши коментар
Код за сигурност:
Топ новини
Четете в "Марица" - Крадец чука, преди да влезе
28.03.2017   |
22:48   |
396
Коментари: 0
Ето някои от интересните теми, които можете да прочетете във вестник "Марица" в сряда, 29 март: Автомати ни таксуват на паркинга Бунт на родители заради сменени учителки...