вторник, 27 Юни 2017 22:03 ч.

Всичко за 1 лев, или как се прави реклама по китайски

19.02.2017   |   14:00
Прочетена: 3742   |
Коментари: 0
Всичко за 1 лев, или как се прави реклама по китайски

Кризата на идеи може и да е засегнала голяма част от бизнеса, но в това число не влизат магазините с китайски стоки, видя репортер на marica.bg.

Първоначално замислени като места, на които всяка стока се продава по 1 лев, в момента те съществуват във всякакви модификации. Най-популярната и абсурдна е „Всичко за, под и над 1 лев”. Надписът на практика означава, че в магазина са възможни какви ли не цени – от  стотинка до милиони левове. Не по-малък нонсенс съдържа и офертата „Всичко за 1, 2, 5 лева и нагоре”.  Липсата на каквато и да било конкретика по отношение на цените тук на практика обезсмисля рекламния надпис.

И тъй като символиката на левчето малко или много се изтърка, продавачите прилагат нова тактика. Вече се появиха първите магазини, предлагащи „всичко за 99 стотинки”.


Топ новини
Внукът на Папа Жан ранен при меле между гребци и роми
27.06.2017   |
20:55   |
82
Коментари: 0
Внукът на художника Папа Жан е сред ранените деца при зверския сблъсък на роми и гребци в Асеновград. Известният творец и писател, чието истинско име е Иван Георгиев, разказа за...