вторник, 17 Октомври 2017 03:10 ч.

Всичко за 1 лев, или как се прави реклама по китайски

19.02.2017   |   14:00
Прочетена: 4014   |
Коментари: 0
Всичко за 1 лев, или как се прави реклама по китайски

Кризата на идеи може и да е засегнала голяма част от бизнеса, но в това число не влизат магазините с китайски стоки, видя репортер на marica.bg.

Първоначално замислени като места, на които всяка стока се продава по 1 лев, в момента те съществуват във всякакви модификации. Най-популярната и абсурдна е „Всичко за, под и над 1 лев”. Надписът на практика означава, че в магазина са възможни какви ли не цени – от  стотинка до милиони левове. Не по-малък нонсенс съдържа и офертата „Всичко за 1, 2, 5 лева и нагоре”.  Липсата на каквато и да било конкретика по отношение на цените тук на практика обезсмисля рекламния надпис.

И тъй като символиката на левчето малко или много се изтърка, продавачите прилагат нова тактика. Вече се появиха първите магазини, предлагащи „всичко за 99 стотинки”.


Топ новини
Шофьор смля оградата на бул. Христо Ботев" СНИМКИ
16.10.2017   |
22:19   |
826
Коментари: 0
Лек автомобил Пежо се блъсна в разделителната ограда на булевард "Христо Ботев" срещу автогара Юг и я смачка до неузнаваемост. Инцидентът е станал около 21:30 часа. ...