вторник, 23 Май 2017 02:24 ч.

Всичко за 1 лев, или как се прави реклама по китайски

19.02.2017   |   14:00
Прочетена: 3610   |
Коментари: 0
Всичко за 1 лев, или как се прави реклама по китайски

Кризата на идеи може и да е засегнала голяма част от бизнеса, но в това число не влизат магазините с китайски стоки, видя репортер на marica.bg.

Първоначално замислени като места, на които всяка стока се продава по 1 лев, в момента те съществуват във всякакви модификации. Най-популярната и абсурдна е „Всичко за, под и над 1 лев”. Надписът на практика означава, че в магазина са възможни какви ли не цени – от  стотинка до милиони левове. Не по-малък нонсенс съдържа и офертата „Всичко за 1, 2, 5 лева и нагоре”.  Липсата на каквато и да било конкретика по отношение на цените тук на практика обезсмисля рекламния надпис.

И тъй като символиката на левчето малко или много се изтърка, продавачите прилагат нова тактика. Вече се появиха първите магазини, предлагащи „всичко за 99 стотинки”.


Топ новини
Болшой Московский цирк пръска Колодрума по шевовете ВИДЕО
22.05.2017   |
21:54   |
1966
Коментари: 0
Зала "Колодрума", колкото и да е голяма, тази вечер се пръска по шевовете за спектакъла на Болшой Московский цирк, предаде репортер на Марица.бг от мястото....