петък, 15 Декември 2017 04:25 ч.

Всичко за 1 лев, или как се прави реклама по китайски

19.02.2017   |   14:00
Прочетена: 4168   |
Коментари: 0
Всичко за 1 лев, или как се прави реклама по китайски

Кризата на идеи може и да е засегнала голяма част от бизнеса, но в това число не влизат магазините с китайски стоки, видя репортер на marica.bg.

Първоначално замислени като места, на които всяка стока се продава по 1 лев, в момента те съществуват във всякакви модификации. Най-популярната и абсурдна е „Всичко за, под и над 1 лев”. Надписът на практика означава, че в магазина са възможни какви ли не цени – от  стотинка до милиони левове. Не по-малък нонсенс съдържа и офертата „Всичко за 1, 2, 5 лева и нагоре”.  Липсата на каквато и да било конкретика по отношение на цените тук на практика обезсмисля рекламния надпис.

И тъй като символиката на левчето малко или много се изтърка, продавачите прилагат нова тактика. Вече се появиха първите магазини, предлагащи „всичко за 99 стотинки”.


Топ новини
Хиляди нови работни места в Пловдив и региона
14.12.2017   |
22:28   |
949
Коментари: 0
Хиляди нови служители и многомилионни инвестиции отчетоха големите фирми по време на церемонията по връчването на годишните отличия за стратегически инвеститор за Пловдив и...